Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Aktuálne ekonomické trendy a prudko sa meniace inovatívne technológie spôsobujú, že organizácie a firmy sú vystavené väčším rizikám než kedykoľvek predtým. Riziká sa objavujú všade od potenciálneho narušenia bezpečnosti informačných systémov až po možné slabiny v dodávateľskom reťazci.
Naši kolegovia z oddelenia Riadenia rizík (Risk Assurance) hľadajú do svojho tímu analyticky zmýšľajúcich kolegov, ktorým môžeš byť práve TY!
Čo bude tvojou úlohou?
Ako Junior Konzultant budeš pracovať na rôznorodých projektoch v tíme a pod vedením seniornejších kolegov sa budeš venovať nasledovným oblastiam:
Tvoje pracovné povinnosti sa budú odvíjať od projektu, na ktorom budeš aktuálne pracovať (napr. mapovanie biznis procesov a testovanie interného kontrolného prostredia, dátová analýza biznis rizík klienta alebo návrh najvhodnejšieho riešenia pre klienta a jeho následná prezentácia). Máš šancu získať množstvo rôznorodých profesionálnych skúseností a vyskúšať si spoluprácu s odborníkmi z rôznych spoločností medzinárodného významu.
Ak sa chceš o našom Risk Assurance oddelení dozvedieť viac, bližšie info nájdeš tu: https://www.pwc.com/sk/en/risk-assurance-slovakia.html
Detailné informácie si s tebou radi prejdeme na online stretnutí.
Zamestnanecké výhody, benefity
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od teba na začiatok požadujeme?
Bližšie informácie o spracovaní osobných údajov nájdete tu: https://pwc.to/2s8n2tn