Popis pozície
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Koordinácia a riadenie reklamácií elektroník od zákazníka (vrátene zo zákazníckych výrobných liniek a z trhu).
- Riešenie problémov, iniciovanie a koordinácia nápravných opatrení s pomocou nástrojov kvality a „ problem-solving“ metód.
- Zlepšovanie kvality produktov prostredníctvom prenosu zistení nedostatkov produktov u koncového zákazníka a z procesu riešenia problémov do vývojových projektov elektroník.
- Definovanie a zavádzanie preventívnych opatrení na zabezpečenie kvality produktov/procesov v sériovej výrobe.
- Monitorovanie analýza stavu kvality elektroník u zákazníka.
- Identifikácia a eliminácia slabých miest v zákazníckej kvalite, analýza chýb v PQM databáze.
- Metodické vedenie 8D projektov.
- Komunikácia so zákazníkom v oblasti kvalitatívnych problémov.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Schopnosť tímovej práce.
- Komunikatívnosť, flexibilita.
- Analytické a kreatívne myslenie.
- Samostatnosť, zodpovednosť a spoľahlivosť.
- Asertivita.
- Agilnosť, ochota učiť sa.
- Interkultúrne povedomie.
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP - Základy
ISO 14001 Environmental management systems - Základy
ISO 9001 - Pokročilý
Failure Mode and Effect Analysis (FMEA) - Pokročilý
Poka Yoke - Pokročilý
Six Sigma - Pokročilý
PPAP (Proces schvaľovania dielov pre výrobu) - Základy
Shainin - Pokročilý
5 prečo - Pokročilý
Quick Response Quality Control (QRQC) - Pokročilý
Measurement System Analysis (MSA) - Pokročilý
8D reports - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
AJ - B2